5 Eylül 2010 Pazar

Sayım.

Yerinde saydığında bir yol gidilebilir gibi görünüyor, yo hayır bu bir hayal değil.
Yerinde sayarsan da bir yol gidersin,
Örüntüdeki en ufak bir değişim benzersizliği mümkün kılar.
Örüntümü değiştiriyorum "aynı yer"deki adımlarımla
İleri gitsem ne olurdu pek bilmiyorum gibi, ya da bilmek ne demek?
Ya da gitmek ne demek ileri?
Kendimi yerimde sayar gibi hissediyorum.
En az uyaranla en az sevinç, en az haz...
En az'lığı yaşıyorum hayatıma dair.
En az bedenim, en az fikrim, en az güzelliğimleyim bugün yine.
Küçük adımlara az kaldı belki de, sadece biraz yorgunum, bitkin
Sadece biraz.. başım çok birikkin.

1 yorum:

  1. yol bi yere gitmez o bir durma biçimidir diyor şair.Tabii onu alaturka felsefeyle dile getirse de yol üzerine düşünceleri olan bir tek yılmaz erdoğan değil..oruç aruoba'nın da yol üzerine aforizmaları yok değil.."Yürüme" adlı kitabını tavsiye ederim..aynı derede iki kere yıkanılmaz mantığıyla bakarsak ki zamana dur diyemediğimize göre , yerimizde saysak dahi bir yere gidiyoruzdur.tersine de rastlamak mümkün...koşu bantları:)))koşsak daha bi yere gidemeğimiz enterasan aletler..esenkal..yazılarını okuyorum yorumlarımla katılmaya çalışacağım sana.Görkem

    YanıtlaSil